lauantaina, kesäkuuta 30, 2007

Ufot hyökkäävät

Mitä minulle on tapahtunut? Tutustuttani blogimaailmaan (ja erityisesti Blogilistaan) käsityökoriini on alkanut ilmestyä puolivalmiita tekeleitä. Ääniäkin kuuluu päästäni "Voih, kuinka ihana tuo on, pakko kokeilla" "Oliskohan tuo vaikea... no kokeilemallahan se selviää" "Hei, mä tiedän juuri sopivan kohteen tuolle"

Muutenkin on aika kortilla, milten ihmeessä mä ehdin kaikkea ihanaa tekemään...

No tässä muutama esimerkki




Seuraavassa postauksessa on jokin näistä pakko olla valmiina...

Miten tässä näin pääsi käymään?

8 kommenttia:

  1. Nytpä vasta minäkin huomasin, että mikä on syynä keskeneräisten töiden lisääntymiseen myös minulla.
    Blogien viettelys on vastustamaton...

    VastaaPoista
  2. Hups, vähän sama meininki kuin mun käsityökorissa :)
    Miten siinä aina käykin noin...
    Tulin lisäilemään sut, en oo tänne ennen törmännytkään.

    VastaaPoista
  3. Tuttua, niin tuttua.. Se on se kuuluisa kolikon kääntöpuoli varmaan :o

    VastaaPoista
  4. tällästä tää elämä on, yritän saada aina jonkin keskeneräisistäni välmiiksi ja sitten saan luvan aloittaa taas uutta...

    VastaaPoista
  5. Kiitos onnitteluista, mielenkiintoinen vuosi takanpäin: löysinhän blogistanian!
    Tuttua tuo ufoilu, mun oli pakko laittaa porttikielto niille. Luulin jo selvinneeni vanhoista, kun muistin että laitoin keväällä Vaaka-tilkut piiloon komeroon taaimmaseksi. Ja siellähän ne alkoivat huhuilla yhtenä iltana... Kaiken lisäksi ne näyttävät lisääntyneen aivan itsestään!

    VastaaPoista
  6. Tutulta kuulostaa.... paitsi mä en enää pysy laskuissa mun keskeneräisten töideni kanssa :/. Kaipa niistä jokin joskus valmistuu... toivottavasti ;).
    Ihana tuo lastenhuoneen puoli alkovi :) Ja ihanan väristä lankaa olet koolannut :)

    VastaaPoista
  7. Plaah tästä tulikin mieleen omat työt joita on paaaljo kesken. Tämä ei ole normaalisti tapana, mutta pakko vaan saada kokeilla kaikkea *nolo*

    VastaaPoista
  8. Kiitokset kaikille kommenteista, on se hyvä huomata etten ole ainoa ufo-magneetti täällä :)

    VastaaPoista