tiistaina, syyskuuta 04, 2007

Kämmenien lämmittäjät

Ei mitään uutta auringon alla, flunssat jatkuvat. Mihinkään isoon ei riitä nyt kärsivällisyys joten mikäs sen mukavampaa kuin tehdä lahjoja ystäville. Nämä valmistuivat myöhästyneeksi nimpparilahjaksi.

Malli: kämmekkäät Liisan ohjeella
Lanka: 7 veljestä, 45 g
Puikot: 3,5 mm bambu

Tämä on sitten kiva ja nopea malli, nämä tein 36 s koska saajalla on tosi hentoiset kädet - näin ollen (ja kuten kuvasta näkyy) nämä ovat minulle hieman naftit. Väri passaa hyvin hänen Kermit-kauteensa.

Nyt on jo muutaman päivän ollut käynnissä 10% -projekti, näin kirjoitin sinne esittelyyn tavoitteistani:
Punnittu on, tulos 13,561 kg... kyllä, minä puntaroin langat digitaalisella keittiövaa'alla ja kirjasin langat Exceliin ja lopputulos oli tämä. Tarkka mikä tarkka :D
Eli tavoite on kuluttaa 1,356... siis 1,360 kg lankoja.
Etenemistäni tässä voitte seurata sivupalkista.

10% -projekti on siis täten julistettu alkaneeksi (molemmilla osa-alueilla koska olin eilen illalla pitkästä aikaa jumpassakin, hyvä minä!). Sukkasadon ensimmäinen työ on viittä vaille valmis puikoilla, siitä lisää myöhemmin.

3 kommenttia:

  1. Heips

    Kyselit tuolla blogissani tuosta vauvan hatusta. Muistaakseni laitoin siihen 30 silmukkaa. Pirkan ohjeen mukaan muokkasin kokoa pienemmän.

    VastaaPoista
  2. mulle taitaa iskeä lunssa (Tytär sanoo)myös, hienot kämmekkäät.hyvä väri.

    VastaaPoista
  3. Ihania juttuja olet jälleen tehnyt :). Käyppä kurkkaamassa blogissani minkä kunniamaininnan olen sinulle antanut ;).

    VastaaPoista