perjantaina, joulukuuta 19, 2008

Bainbridge Scarf

Olen jatkanut keltaisten kerien tuhoamista. Tässä tarpeeseen valmistunut kaulanlämmitin - minulle tottakai.

Malli: Bainbridge Scarf (pdf)
Lanka: King Cole Merino Blend DK, 50 g
Puikot: 4 mm

Tästä tuli kertaheitolla lempihuivi... tai no, langan väri jo vähän tökkii mutta lempimalli ainakin. Pitää tehdä näitä lisää. Kaikissa väreissä. Suosittelen muille samaa.

Ja oikeasti, tämä oli paras kaulakuva mitä tuolla harmaassa tihkusateessa sai. Vika taitaa silti olla vain kuvaajassa, mahtaisiko edes uusi kamera pelastaa tilannetta. Harkinnassa siis vielä malli ja ostoajankohta.

3 kommenttia:

  1. Mulla on myös tuo digijärkkärin osto edessä. Olen pyytänyt joulupukilta lahjakortteja giganttiin, eli varmaan kameran ostan sieltä.
    Malli on myös auki, riippuu hyvinkin pitkälle siitä mitä on tarjouksessa joulun jälkeen.
    Uskalsin tehdä ostopäätöksen kun ajattelin olla langanostolakossa koko ens vuoden.

    VastaaPoista
  2. Minä päädyin pitkällisten pähkäilyjen jälkeen Nikon D80-malliin. Toinen vahva suosikki oli Canon EOS 450D, jossa on parikin sellaista ominaisuutta mitä ehkä jään kaipaamaan tuossa Nikonissa. Tai sitten en. Käteen se tuntui paremmalta, luotan nyt sitten siihen fiilikseen :)

    VastaaPoista
  3. Hyvää joulua sinulle!

    VastaaPoista